نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2749
-
الف
+

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش»: به من فحاشی کردند/ هنرمندان را با اخبار دروغین فضای مجازی قضاوت نکنیم/ دل شکستن تاوان دارد

«فریبا نادری» بازیگر سریال های «ستایش» و «گمشدگان» از فحاشی ها و اخبار دروغین منتسب به او در فضای مجازی شکایت کرد.

به گزارش آی فیلم2، این روزها فضای مجازی بلای جان هنرمندان شده و متاسفانه هر از چندگاهی اخباری دروغ علیه آن ها دست به دست مردم می چرخد که مسلماً ناراحتی این قشر را به دنبال داشته است.

«فریبا نادری» بازیگر سریال های «ستایش» و «گمشدگان» نیز جزو هنرمندانی است که از گزند اخبار دروغ و حتی ناسزاگویی ها در فضای مجازی در امان نبوده است.

بانو نادری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2، در واکنش به نشر تصاویر شخصی یا اخبار دروغین منتسب به هنرمندان ایرانی گفت: وقتی خبر یا تصویری راجع به یک هنرمند در فضای مجازی نشر می شود که نباید بشود، دل او شکسته می شود و وقتی دل یک بنده خدا را می شکنی تا دنیا دنیاست باید تاوان بدهی.

او ادامه داد: وقتی فلم یا تصویری مخفیانه از هنرمندی که 15 سال برای مردم کشورش کار کرده در فضای مجازی نشر می شود، چه موجه یا غیرموجه خستگی این همه سال فعالیت در دلش می ماند، دلش می شکند و وای به حال بنده ای که دل بنده دیگری را بشکند چون در آن دنیا باید جواب دهد.

بازیگر سریال ستایش گفت: در مورد من اخبار دروغ زیادی تاحال نشر نشده اما خیلی ساده از کنار آن رد می شوم اگر قرار باشد با حرف هر کسی یا ویدیوی هر شخصی یک نفر ضربه ببیند و زندگی اش متحول بشود که سنگ رو سنگ بند نمی آید.

وی ادامه داد: تاحال اخبار زشتی راجع به من نشر شده حتی به من فحاشی کردند اما من می گویم آن هایی که من را می شناسند که می شناسند اما اگر قرار است کسی مرا با این نوع اخبار دروغین بشناسد می خواهم که نشناسد.

بازیگر سریال گمشدگان افزود: اگه قرار است هرکسی از طریق فضای مجازی و اخبار کذب من هنرمند را بشناسد و به خودش اجازه دهد که به من و خانواده من بی احترامی کند از او خواهش می کنم کارهای مرا نبیند و نظر ندهد.

بانو نادری گفت: من کار می کنم تا نقد درست بشنوم و خود را اصلاح کنم. کسی که در فضای مجازی به من و اطرافیانم ناسزا می گوید من را اصلاح نمی کند بلکه ناراحتم می کند به همین خاطر کلا به این افراد اهمیتی نمی دهم.

در پیوند با این خبر بخوانید:

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

پری سیما در ستایش 3 ترسناک تر می شود/مردم در دنیای واقعی از من متنفر شده بودند/با پول های «حشمت فردوس» مسافرت می ری؟!!

«ستایش 3» 40 قسمت دارد/ خبری از غم و غصه نیست

پشت صحنه ستایش 3

«داریوش ارجمند» از ستایش 3 گفت

«شهرام اسدپور» در ستایش 3

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

ب م

نظر شما
ارسال نظر